Se där :)

Numera kommer jag att jobba på två olika ställen inom hemtjänsten :)
Igår ringde min chefs assistent och frågade om jag kunde tänka mig att gå in och jobba på ett annat ställe med annan chef. Självklart ville jag det och imorgon innan jag ska och väga mig så ska jag träffa min andra chef :) 
Skönt att det rullar på nu och att jag får in mer pengar till oss genom att kunna få mer timmar utöver mitt schema. Det komiska är att jag kommer att få mer jobb på det nya stället då dom hade rört ihop det på mitt första ställe. Men vad gör det :) 
Är så otroligt glad över att allt går framåt och det ska bli spännande med allt nytt. 
 
I övrigt så är det kalas, jag menar hur kan det inte vara det när allt går framåt i positiv anda?! 
Det går kanon med flickorna och dagis, skolan får vara kvar, vi fixar massor med huset och jag som älskar inredning är som ett barn på julafton (sällan jag är det), relationsmässigt så tar vi det dag för dag. Fortfarande mycket som måste redas ut men vi är på väldigt god väg. 
Ja livet är en fest just nu och det är jag/vi ta mig f#n värda! 
 
Annica,
2013-06-19 @ 19:12:24
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Åh älskade gumman , är såå glad för din skull , det är så kul att det har vänt för dig och att det går bra nu!
Det är ni värda!!!
❤❤❤❤

Jenny
2013-06-19 @ 19:50:03
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Självklart är ni värda det fina !!!
Skönt att höra att ni jobbar på att komma framåt.
kramar i massor

Sara
2013-06-19 @ 20:44:10
URL: http://akeeper.blogg.se

Skönt att de går på rätt håll för er! Hur många procent har du på ditt sommarschema? :)

Jag tar en dag i taget, är i en känslosam rollacoaster och det går inte att stressa fram ett välmående vilket jag nog har försökt? Men ja, de går som de går ..

Kram Tack för du bryr dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0