Vilken dag :/

Vilken dag det har varit på jobbet idag :/ 
Allt från 7 miljoner larm (kändes det som) till havererad bil mitt i matrundan. Efter jobb drog jag till A's jobb för att hämta kläder till Ella som hennes dotter har växt ur sen bar det iväg för att handla mat och 10 miljoner människor på vägen.  Hem igen, äta och nu är jag helt slut i rutan.. 
 
Jobb imorgon igen och eventuellt i helgen om jag behövs. Mest troligt att det blir så då det går nått jäkla skit överallt :( dessa sjukor säger jag bara.... 
 
Nä nu ska jag dricka upp mitt kvälls kaffe och njuta av lugnet, lär bli en ny hektisk dag imorgon.
Sara
2013-07-29 @ 08:20:17
URL: http://akeeper.blogg.se

Jag försöker ta en dag i taget när jag känner att de rör ihopa sig med hem, jobb och allt.. Försöker lämna jobb på just jobb också men ibland tar man med sig skiten hem åh då blir man psykiskt utbränd asså ;( Hoppas ni har en kanon måndag <3

Jenny
2013-07-31 @ 22:15:11
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Fullt ös medvetslös märker jag ! :)
Själv har jag sista veckan av min semester, och båda tjejorna ligger i lunginflammation :(
Fick höra en sak för ett tag sedan...är ett par här i byn som nu ska skilja sig - pgr av att mannen haft ett förhållande med "apan" !!! Det hjälpte alltså inte med ny sambo, villa och vovve - hon kommer ALDRIG ändra sig !!! Ganska tragiskt ...
Efter semestern är det dags att ta tag i mig själv, vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga. Vet ju att CV funkar på mig och att det går FORT, men jag vet inte om jag är beredd att offra mig på det sättet... vi får se... måste bli bra i en fot som jag skadade på Öland i fredags, sedan ska jag börja träna, men jag har inga jätteplaner utan börjar med 15-30 min/dag - så att det blir hållbart.
Du ska vara stolt över dig själv och det du åstadkommit hittills vännen - och det är ju just för DIN skull du måste hitta var du mår som bäst.
kram kram

Jenny
2013-08-04 @ 09:58:55
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Hej gumman!
Oj vad du flänger och far :) Själv har jag sista semesterdagen och får lite ångest över att jag i morgon ska klä på mig strumpor, byxor och skjorta, då jag struttat runt i klänningar hela sommaren, barfota ...haha, dags att ta tag i sig själv är det också, så klart, efter 3 långa härliga veckor ledigt.
kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0