Bloggmiddag och ja jag lever :)

Vill börja med att tacka Sojka, Tommytott och Sofia för att jag fick komma! Hade jättekul och njöt för fullt trots att min förbaskade klänning gick i sönder. Men hej det bjuder jag på ;) Ska man göra entré så ska man göra det rejält :) 
Många skratt blev det och jag fick äta med pinnar för första gången i mitt liv. Jag spillde inte på mig så jag fixade nog rätt bra. 
Och vilka goodiebags vi fick, jag tappade hakan så paff jag blev. Har lite svårt att länka via phönen. Och när vi äntligen har fått vårt internet tillbaka så fungerar inte datahelvetet. Min phöne är kass sen innan så den fungerar inte i heller som den ska. Allt på en och samma gång precis som alltid. 
 
I alla fall fall så innehöll goodiebagsen allt ifrån skönhetsartiklar från Victoria Secret, wella etc till kroppsmätning, träning, gör din egen bok, rabatt på glasögon, sockerfritt, choklad, lakrits. Listan är oändlig och jag är fortfarande helt förstummad av allt. Kommer att länka till alla som var med och till alla sponsorer så fort datorn är lagad eller när här finns en ny. 
 
Fina Emma alias Viktkamp ❤️ 
Jag har äntligen fått träffa henne och vi klickade direkt, snacka om att jag har funnit min vän för livet. Hon är så speciell precis som ni andra jag har i mitt hjärta, så godhjärtad och så vacker. 
Tack för att du finns i mitt liv ❤️
 
Ha ta det bäst alla
En plats i solen
2013-12-03 @ 16:15:43
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Det var riktigt kul och träffa dig :)

En plats i solen
2013-12-03 @ 18:11:19
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Ja verkligen! :) Hoppas vi ses fler gånger :)

Jenny
2013-12-08 @ 19:57:46
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Åh, nu blev jag avis, lät ju superkul jue!!!
Hoppas ni mår bara bra?
kramiz
Jenny

Viktkamp
2013-12-08 @ 21:38:03
URL: http://viktkamp.webblogg.se

En vän för livet <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0