Nyårslöften

Det här med nyårslöften, hur gör ni där?
Själv har jag alltid haft orimliga nyårslöften på ett eller ett annat sätt. Vad jag menar med det är att man måste vara redo för sina löften, redo för förändring och mogen för det. Jag har absolut inte varit det tidigare och idag ser jag på mina löften helt annorlunda och jag tar en sak i taget.
 
Så vad är mitt nyårslöfte till mig själv detta året?
Jo mitt nyårslöfte är att jag ska ge mig själv ett sundare liv och att jag ska må bra i mig själv.
Nu tänker ni säkert men det håller du ju på med redan. Ja det gör jag men som jag skrev innan så tar jag en sak i sänder och även om min resa är ganska lätt nu så kommer det att bli tufft.
Jag kommer att köra viktväktarna fullt ut, här ska det inte vara halvhjärtat utan här är det all in med all kraft jag har. Jag ska helt enkelt inte ge upp som jag har gjort tidigare. 
 
Så önska mig lycka till och jag önskar er all lycka till med era nyårslöften.
Gott nytt år på er och god fortsättning.
Nu ska 2013 bli vårt år :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0