Fredag.

Vilken underbar morgon och förmiddag jag har haft :)
Blev väckt på ett helt underbart sätt ;) och som grädde på moset så hade Ella och Roxie gjort frukost till mig. Älskade sötnötar ♥
Tänk att så lite betyder så otroligt mycket och båda sakerna gjorde att jag kände mig älskad.
 
Många frågar mig om hur det är mellan mig och Baloo nu för tiden och jag kommer att skriva om detta senare idag. Känns som att det kräver ett eget inlägg.
 
Har ju glömt att berätta hur vår jul har varit, skam på mig där.
I alla fall så firade vi tillsammans och först nere hos min familj och sen hos hans familj.
Barnen fick många julklappar och dom är så nöjda och glada :) Finns inget bättre än att se deras glädje och förväntan.
 
Sen så har jag bestämt mig för att ge målningen en chans, jag älskar att måla. Är väl inte så bra men va katten, övning ger ju färdighet :)
Gjorde en tavla till Baloo i julklapp och den blev uppskattad så why not liksom.
 
Nä nu ska vi iväg och handla.
Ha en toppen fredag så länge.
Kram å hej.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0